Sunday 30 October 2016

Info Menarik Yang Anda Mesti Baca:

loading...
Perjanjian David Copperfield Ahli Silap Mata Dengan Jin Yang Ramai Tak Tahu |

Siapa yang tak kenal David Copperfield? Om-fabulous difahamakan dia adalah seorang ahli magik yang terkenal dunia dan dia dikatakan mula bermain silap mata sejak berusia 12 tahu lagi. Bukan itu sahaja, dia telah menjadi ahli silap mata termuda yang diterima oleh Persatuan Ahli Silap Mata Amerika. Apabila dia berumur 16 tahun, New York University telah menjemput dia untuk mengajar kursus silap mata. Usia remaja dah jadi pensyarah.


Nama "David Copperfield" diambil dari watak fiksyen bernama David Copperfield yang terdapat dalam novel yang sama bertajuk, David Copperfield oleh Charles Dickens. Pada usia 19 tahun, Copperfield telah melakukan silap mata yang besar dalam Pagoda Hotel, Honolulu, Hawaii yang mana telah menginjak namanya ke seluruh dunia.


Majalah Forbes melaporkan David Copperfield mempunyai pendapatan sebanyak 57 juta dolar Amerika pada tahun 2003. Setiap tahun, David Copperfield melakukan lebih daripada 550 menunjukkan di seluruh dunia.

PERJANJIAN AHLI SIHIR DENGAN JIN


Di atas ini adalah surat perjanjian yang diperkatakan antara "seorang ahli sihir dengan wakil syaitan" yang bernama Asmodeus dan tulisan yang terdapat di surat itu adalah tulisan manusia, tetapi copnya ialah Cop Jin. Tetapi sebenarnya Jin tersebut telah mempermainkan manusia. Cop yang tertera di surat ini bukan cop perwakilan Iblis, bahkan juga bukan cop Ifrit, jenis Jin yang paling perkasa. Ia merupakan cop milik Jin jahat biasa. Di bawah ini pula surat perjanjian yang diperkatakan antara "Syaitan dengan O'Ryan Greenfield" seorang ahli sihir dari barat. Sebenarnya surat itu ialah perjanjian otentik antara seorang penyihir dengan empat Jin yang tanda tangan mereka tertera jelas, yang kemudian diperkuat oleh cop Ifrit.

RAHSIA David Copperfield


David Copperfield sememangnya mengamalkan ilmu sihir (dalam Islam, amalam sihir ditegah kerana syirik kepada Allah dan dosa tidak diampun). Sebab itulah beliau boleh melakukan apa sahaja termasuk dibenarkan untuk terbang di udara. David Copperfield sebenarnya sangat terkenal di kalangan jin.

Dia mempunyai perjanjian dengan salah seorang Ifrit. Dan sekali lagi satu kemahiran yang dia memotong seorang gadis di dada, adalah jin perempuan yang muncul dalam bentuk seorang gadis manusia. Dia menghilang, kemudian menunjukkan beliau lagi tanpa kecederaan yang sedikit. 

Mungkin Copperfield telah membuat perjanjian yang sama seperti di atas. Dan Allah Maha Mengetahui.

Sumber : http://om-fabulous.blogspot.com/

Lagi Info Menarik Mesti Baca!

loading...