Friday 7 October 2016

Info Menarik Yang Anda Mesti Baca:

loading...

Kami dah lama sebenarnya mendedahkan penipuan Azizan Osman mengenai ijazah kedoktoran palsu mereka. Semalam kami sisip sekali penipuan Ijazah kedoktoran palsu "Dr" HM Tuah.


Hari ini kami recycle kembali penipuan Ijazah Kedoktoran palsu oleh Hasmiza Othman atau lebih dikenali sebagai Dr. Vida / DSV.

Ijazah Kedoktoran Biologi dia dikatakan daripada Universiti Charles Molnar. Mengikut laporan akhbar utusan bertarikh 27 julai 2012 adalah salah satu universiti palsu dan tidak wujud.


Kalau anda google dan lihat laporan akhbar luar negera, anda akan dapati banyak laporan yang mengatakan Charles Molnar University adalah universiti yang menjual Ijazah palsu.
-AR-

Soalan : Adakah dengan menipu kelayakan PhD Azizan Osman itu satu kesalahan jenayah?

Jawapan : TIDAK. Ini kerana beliau tidak memohon sebarang jawatan atau memperolehi sebarang keuntungan DENGAN TITLE PALSU berkenaan. Lainlah kalau dia mengisi borang memohon jawatan dan jawatan itu hanya layak di duduki oleh seorg yg ada PhD. Maka barulah itu SATU KESALAHAN JENAYAH di bawah seksyen 415, 416, 417 dan 420 Kanun Keseksaan kerana menipu dengan niat memperdayakan orang.

Dlm kes Azizan, saya percaya ribuan org yg dtg ke kursus beliau BUKANLAH SEMATA2 KERANA TITLE DR PALSU YG DI MILIKI BELIAU. Org ramai dtg kerana tertarik dgn strategi marketing power beliau. Walau tanpa PHD pun, beliau mampu buat marketing power sebegitu. Jadi kelayakan PhD palsu beliau bukan isu di sini.

Kalaulah semua yg ada PHD sebenar mampu buat begitu, kenapa hanya Dr Fadzilah Kamsah je yg menonjol???? padahal ada puluhan ribu lagi pemegang PhD sebenar tak pun mampu buat seminar marketing power semata2 bergantung kpd kelayakan PhD. Kan?
Come on la. Apa yg ko nak membahan sangat si gemuk itam tu?
Ko cemburu dgn dia kan?

Ko pun ada PhD la sama mcm dia
Perasaan Hasad Dengki


Sumber: http://mediahub-m.blogspot.com

Lagi Info Menarik Mesti Baca!

loading...