Tuesday 15 November 2016

Info Menarik Yang Anda Mesti Baca:

loading...


Alhamdulillah saya ok. Sekarang ini lebih fokus pada kerjaya. Rindu pada orang tu tiada, tetapi rindu dengan kehidupan rumah tangga, contohnya seperti uruskan pakaian makan dan minum dan lain-lain lagi. 

"Jadi yang lepas tu lepaslah, jadikan satu pengajaran, masing-masing ada salah. Saya pun gagal membentuk rumah tangga. Tapi sekarang ini Alhamdulillah dah move on. Mungkin ada hikmah kan? 

 "Seterusnya saya lebih fokus pada kerjaya. Fobia itu tiada namun saya lebih berhati-hati dalam memilih pasangan. Mestilah kena fikir untuk berumah tangga, tapi bukan dalam masa terdekat," ujar pengacara dan pelawak Issey Titan yang mengesahkan dirinya itu sudah bercerai pada 21 Ogos lalu. 

Hampir melewati setahun setengah perkahwinan Issey atau nama sebenarnya Fazlisham Mat Hussin, 29, bersama Syuhadaa Syafiqqa Abdul Rashid, 24, namun akhirnya menemui kegagalan. 

Terdahulu ketika dihubungi media pada bulan Julai lalu mengenai krisis rumah tangga mereka, Issey mengakui rumah tangga mereka ketika itu sedang bergoncang dan sedang berusaha menyelamatkan ikatan mereka. 

Untuk info, pasangan ini selamat disatukan pada 19 Mac 2015 di kediaman pengantin perempuan di Machang, Kelantan, sebelum bercerai.

Kredit: Mstar Online

Lagi Info Menarik Mesti Baca!

loading...