Tuesday 20 December 2016

Info Menarik Yang Anda Mesti Baca:

loading...


Setelah reda isu Mohd Faiz hina Agong, kini timbul pula isu Amir Izhar yang menghina Agong iaitu Sultan Muhammad V Yang di-Pertuan Agong ke-15 dan Nabi. Ianya amat mengecewakan apabila melihat orang Melayu sendiri yang menghina Agong dan Nabi, sepertinya mereka ini tidak mempunyai adab dan agama.”Sultan Kelantan bergegas ke masjid sana-sini. Kenapa tak jenguk orang asli yang ditindas?” kata Amir Izhar di laman Facebooknya.
“Sembang serupa gampang.. Nabi & Sahabat ada banyak hamba.. hahaha.. tak baca hadis ke?” katanya.

“Nabi dengan rakus buat seks dengan hamba tanpa melihat wajah perempuan tersebut. Ini hadis bukhari tau.. sahih. sila baca” katanya lagi.

Manakala, status yang dimuat naik oleh Aznil Hisyam pula menyatakan bahawa rakyat Kelantan sepatutnya mempertahankan maruah Sultan mereka.

“Aku dah lama block sahabat ni. Masa tu dia menyokong LGBT dgn dalil pelacur bg minum anjing pun masuk syurga. Seorg yg hanya beriman dgn Al Quran semata-mata. Juga penyokong kuat Madey” jelasnya.

“Sultan Kelantan (Agong) dihina begitu sekali, ada tak rakyat Kelantan bangkit pertahankan maruah sultan mereka? Jika ada, bagus la. Itu yg kita mahu” jelasnya lagi.

Dalam pada itu, rata-rata netizen mengecam kelancangan kata-kata Amir Izhar. Kini, akaun Facebooknya tidak dapat dicari di laman Facebook. Mungkin kerana takut ditangkap oleh pihak berkuasa. Walau bagaimanapun, pihak polis digesa untuk menahan lelaki ini bagi membuat siasatan lanjut.

-pru14.tv-








Lagi Info Menarik Mesti Baca!

loading...