Tuesday 22 November 2016

Info Menarik Yang Anda Mesti Baca:

loading...

Kuala Lumpur, 21 Nov - Beberapa keping foto yang merakamkan seorang bayi ditinggalkan di sebuah masjid tersebar di media sosial.

Difahamkan, bersama bayi tersebut, si ibu meninggalkan satu nota kepada orang yang menjumpai anaknya itu.

Menurut nota itu, si ibu berkata tindakan dia meninggalkan bayi berkenaan adalah disebabkan dia tidak mampu, dan bukannya tidak mahu.

Nota tersebut berbunyi:

Assalamualaikum,

Jika anda membaca nota ini, bayi ini dilahirkan pada 21 November 2016. Tindakan saya terhadap bayi ini adalah bukan saya tidak mahu tetapi saya tidak mampu. Jadi saya ingin memberi rezeki saya kepada mereka yang lebih layak dan mampu. Insya Allah jika punya jodoh kita akan berjumpa.

I Love You.



Menurut pemuat naik gambar, bayi itu dijumpai di sebuah masjid di Melawati.

Setakat ini, tiada laporan rasmi mengenai kejadian.

Selain itu, turut dimuat naik beberapa gambar yang memperlihatkan bayi berkenaan diselamatkan oleh orang ramai dipercayai di masjid terbabit.

Berita ini akan dikemaskini dari masa ke masa.








View image on TwitterView image on TwitterView image on TwitterView image on Twitter

Pembuangan bayi di masjid alhidayah taman melawati Just now ya Allah masih ada lagi insan yg sekejam begini 😭😭

Lagi Info Menarik Mesti Baca!

loading...