Monday 19 December 2016

Info Menarik Yang Anda Mesti Baca:

loading...


KOTA BHARU - Mayat seorang wanita warga emas ditemui dalam keadaan mulut, kaki dan tangannya diikat dengan kain, dipercayai dibunuh dalam kejadian samun di kediamannya di Kampung Kuala Gris, Dabong Kuala Krai, lapor Harian Metro.

Dalam kejadian jam 1.30 pagi itu, mangsa, Rohani Musa, 60, ditemui mati oleh anak lelakinya, 35, dalam keadaan tidak sedarkan diri.

Mayat kemudian dibawa ke Hospital Kuala Krai untuk dibedah siasat bagi mengetahui punca kematian.

 

Ketua Polis Kelantan Datuk Dr Ab Rahman Ismail berkata, sebelum kejadian itu, anak mangsa dikatakan keluar dari rumah untuk menonton perlawanan bola sepak di kedai berhampiran pada jam 12.30 malam.


Namun apabila anaknya pulang ke rumah sejam kemudian, dia mendapati pintu di bahagian dapur terbuka dan menemui ibunya terbaring tidak sedarkan diri dalam keadaan terikat di bahagian ruang tamu.

"Anak mangsa kemudian memaklumkan kejadian itu kepada jiran sebelum melaporkan kepada polis," katanya.


Pemeriksaan lanjut mendapati, motosikal jenis Yamaha RXZ yang diletakkan di ruang tamu, barang kemas dan dompet mangsa turut hilang.

Jiran mangsa yang ditemui memaklumkan ada ternampak dua lelaki yang menunggang motosikal berada berhampiran rumah mangsa sebelum kejadian.

Kredit: http://bicaranetworks.blogspot.com

Lagi Info Menarik Mesti Baca!

loading...